Warm welkom bij ons



  Ik dacht nooit in mijn leven dat na 10 jaar, ik ga mijn blogger.com account openen en weer beginnen met bloggen.

Toen hete mijn blog 'Made in Holland' en ik begon met èèn reden: zo veel mogelijk vertellen over mijn elke dag leven als een Au pair in het buitenland en natuurlijk omdat ik niet elke dag aan 10 verschillende mensen hetzelfde verhaal wilde vertellen. Geloof je of niet, maar elke dag gebeurde best veel - positieve en negatieve gelijk - rond de kinderen en de ouders. In het eerst jaar had ik niet echt vrienden gemaakt in Apeldoorn, daarom was eigenlijk bloggen mijn hobby en mijn blog mijn beste vriend geworden. 

 Wat een toeval... want deze keer zit ik ook hier, met niet zo veel vrienden rond mij, ik heb veel 'vrije tijd' door de dag en ik vind schrijven nog steeds geweldig! Drie dingen zijn nu zeker anders : ik ben thuis met mijn eigen kindje van 5 maanden oud en mij verhalen zijn over mijn eigen familie en ervaringen als een kersverse mama - plus natuurlijk ben ik geen 21 meer - en ik schrijf in het Nederland ipv Hongaars wat mijn moedertaal is. 
  
Gelukkig nieuwe talen leren vond ik altijd heel leuk, nuttig en super interessant. Misschien deze persoonlijke eigenschap hielp daarbij dat ik vandaag Nederlands goed kan begrijpen en spreken. Met schrijven heb ik nog wat problemen, omdat ik er de minste ervaring heb. Dus als jij mijn verhalen gaat lezen dan hoeft je niet meer te denken, waarom sommige worden niet in grammaticale volgorde staan.. dus daarom! ☺ Grammatica na 10 jaar is nog steeds een b*tch, maar hopelijk gaat bloggen helpen om er in beter te worden.
  
Op deze blog jullie kunnen van mij veel verschillende thema's verwachten: bakken en koken - want daar ben ik gek op, Doe Het Zelf projecten, Lifestyle en Organiseren/Opruimen projecten, product testen en natuurlijk vrolijk en moeilijk verhalen over moederschap, typisch #momlife verhalen en mijn ervaringen als een buitenlander.

P.S. Als jullie willen meer weten over onze dagen, jullie kunnen mij op IG volgen onder de naam:    


beatrixev.nl


Ik wens iedereen nog een fijn weekend en Hello November!


-xxx- Beatrix


Geen opmerkingen:

Een reactie posten